Невтішний аналіз припортових міст Великобританії вказав, що кораблі своїми викидами NOx та PM2,5 забруднюють повітря більше, ніж усі автомобілі міста. (У доповіді встановлено, що в 10 найбільших портах з найбільшим забрудненням NOx близько 4000 суден виробляють приблизно в 1,75 разів більше NOx, ніж майже мільйон автомобілів, зареєстрованих у тих самих районах.)
На шляху переходу до технологій з нульовим рівнем викидів деякі приватні організації виступають з відкритими діалогами про необхідність вжиття урядом заходів щодо забезпечення судноплавної галузі більш чистим альтернативним паливом, таким як берегова електрика, яка дасть можливість судам підключатися в порту до джерела енергії, і не використовувати свої забруднюючі довкілля двигуни.
Директор з політики Британської портової асоціації, пояснюючи даний інцидент, повідомив, що досягнення цільових показників галузі з нульових викидів також покращить якість повітря, але звіт був «безвідповідальним» і «дискредитованим», оскільки в ньому не вивчалося, як викиди розсіювалися, перш ніж торкнутися населених. пункти.